HomeČlánky

Mobilní učení a vzdělávací kurzy prestižních světových univerzit zdarma či za pár korun

 

Pokud patříte k těm, kteří touží po studiu u nejlepších profesorů světa, pak je tento článek určen právě vám. Bylo to vizí i Steva Jobse, zakladatele společnosti Apple, který měl v úmyslu zcela změnit podobu školství. Plánoval totiž oslovit nejlepší odborníky v každém oboru, kteří připraví obsahovou náplň e-learningových kurzů. Studující je budou mít na svém iPadu kdykoliv k dispozici. Tito odborníci - autoři vzdělávacích programů - budou "své" vzdělávací programy stále inovovat v souladu s technologickým pokrokem daného odvětví. Steve Jobs, bohužel, tuto myšlenku již nestihl zrealizovat a od základu tak změnit další odvětví. Technologický pokrok nám však přinesl kvalitnější připojení k internetu a ještě chytřejší chytré telefony, což bylo výchozím předpokladem pro bezproblémový přenos videa. Milióny lidí tak denně sledují své oblíbené video kanály na YouTube. Současně máme nyní na dosah ruky mobilní video kurzy od nejlepších odborníků světa, a to doslova za pár korun. Díky mobilnímu učení (m-learning) celoživotní vzdělávání nabralo druhý dech.

 

Celý text
 

Phubbers & FOMO

 

Předmětem našeho dnešního zkoumání je anglické slovo

PHUBBER.

 

Že jste to nenašli ve slovníku? Nevadí, zde je obrázek, který napoví:):

 

 

 

 

 

Tyto kouzelné slečny jsou PHUBBERS. I kdybyste na ně promluvili, odpovědi se s největší pravděpodobností nedočkáte, neboť jsou pohlceny nadmíru důležitým virtuálním obsahem problikávajícím na obrazovkách jejich chytrých telefonů. Tento obsah je zajímavější než cokoliv reálného v jejich blízkosti.

Celý text
 

Communication with Stakeholders - odpoledne s angličtinou

 

 













Vážení příznivci angličtiny,

také máte pocit, že jste již dlouho nic neudělali

pro zlepšení své angličtiny?

Číst dál...
 

PERSONY, aneb psychosociologický profil člověka – tah na branku v marketingu nejen pro malé a střední podnikatele

personaZnáte tu zacyklenou situaci v podnikání, přesněji řečeno, když se pohybujete ve vybrané oblasti marketingu, pracujete zdatně pomocí komunikačního nástroje public relations, kde se urputně snažíte o aplikaci jeho jednotlivých technik ... a stále nemůžete nalézt tu správnou cestu ke svým zákazníkům a dalším stakeholderům? Neustále vás na této cestě doprovází celá řada otázek typu – Jak představit a prezentovat váš nový výrobek, produkt či službu? Jak zaujmout a získat pozornost vašich potenciálních, nebo již současných klientů? Jak prezentovat současným klientům inovativní změny ve vaší firmě? Kteří klienti jsou pro vás ti správní? Kdo jsou vůbec vaši klienti? Jsou toto otázky, na které nenacházíte odpovědi? Přitom stačí znát pomocníka pro tvorbu obsahu, tj. tzv. PERSONY, které pomohou při správné aplikaci získat odpovědi k výše uvedeným otázkám.

Tento článek jsem pro všechny čtenáře a fanoušky společnosti Education online vypracovala na základě osobních konzultací se svými klienty, z nichž vyplynula celá řada otázek ohledně procesu vlastní tvorby obsahového sdělení pomocí tzv. persony v obsahovém marketingu. Článek objasní, co persony v marketingu představují, jakou roli sehrávají v tvorbě marketingového či jiného komunikačního sdělení, a zároveň nám ukáže cestu, jak s nimi máme pracovat a ztotožnit se s nimi tak, aby náš obsah sdělení byl co nejefektivnější. Článek by se měl stát malým návodem a klíčem k odpovědím mnoha zatím nezodpovězených otázek, které při pracovních setkáních s klienty na dané téma často vznikají. Zároveň by měl pomoci malým a středním podnikatelům k uvědomění si důležitosti kvality a správného zpracování obsahového sdělení, díky kterému jejich společnost, produkt či služba získávají za relativně nízkých nákladů dobré postavení na trhu, a to i v nelítostném konkurenčním prostředí.

 Vaše Julie

 

 

 

 

 

 

 

Celý text
 

Anglicko-český a česko-anglický GLOSÁŘ terminologie finančních trhů

                                                                     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Education online si dovoluje informovat své příznivce o založení nového nakladatelství s názvem

                     Ladislava Knihová - Education online 

a současně o prvním nakladatelském počinu v podobě vědecky koncipovaného slovníku s názvem

Anglicko-český a česko anglický

GLOSÁŘ

terminologie finančních trhů

Autoři doc. ing. Vladislav Pavlát, CSc., význačný český odborník na finanční trhy, a PhDr. Ladislava Knihová, působící v oboru oboru lingvistika, spojili své síly a vytvořili ojedinělou publikaci, která výrazným způsobem napomůže
              kodifikaci odborné terminologie finančních trhů.

                                                                   
GLOSÁŘ můžete objednávat přímo u vydavatele na této adrese:  

                                  
www.education-online.cz   

 

 

Podkategorie

  • Články v češtině
  • Articles in English
  • Články pro pedagogy

    Novinky pro pedagogy

    V této rubrice přinášíme zajímavé TIPY, RADY, ZKUŠENOSTI a POSTŘEHY, které můžete využít pro vylepšení a zpestření vaší výuky. Kromě pedagogů si tuto rubriku zajisté oblíbí i lektoři firemního vzdělávání a vlastně každý, kdo prezentuje, a to díky její NÁPADITOSTI a PRAKTIČNOSTI.

    Úvodní část s přehledem užitečných produktů je následována zajímavými články. Oceníme zpětnou vazbu od našich čtenářů na profilu Education online v prostředí sociální sítě Facebook. 


    Aktuální nabídka multimediálních produktů a metodických pomůcek pro pedagogy a lektory:

     

    Přestávka/Coffee Break

    zábavná prezentace

    PowerPoint

     

    Tipy pro výuku

    I. díl

    PDF

     


     

Strana 1 z 9

Go to top