HomeČlánkyČlánky v češtině

Phubbers & FOMO

 

Předmětem našeho dnešního zkoumání je anglické slovo

PHUBBER.

 

Že jste to nenašli ve slovníku? Nevadí, zde je obrázek, který napoví:):

 

 

 

 

 

Tyto kouzelné slečny jsou PHUBBERS. I kdybyste na ně promluvili, odpovědi se s největší pravděpodobností nedočkáte, neboť jsou pohlceny nadmíru důležitým virtuálním obsahem problikávajícím na obrazovkách jejich chytrých telefonů. Tento obsah je zajímavější než cokoliv reálného v jejich blízkosti.

Celý text
 

PERSONY, aneb psychosociologický profil člověka – tah na branku v marketingu nejen pro malé a střední podnikatele

personaZnáte tu zacyklenou situaci v podnikání, přesněji řečeno, když se pohybujete ve vybrané oblasti marketingu, pracujete zdatně pomocí komunikačního nástroje public relations, kde se urputně snažíte o aplikaci jeho jednotlivých technik ... a stále nemůžete nalézt tu správnou cestu ke svým zákazníkům a dalším stakeholderům? Neustále vás na této cestě doprovází celá řada otázek typu – Jak představit a prezentovat váš nový výrobek, produkt či službu? Jak zaujmout a získat pozornost vašich potenciálních, nebo již současných klientů? Jak prezentovat současným klientům inovativní změny ve vaší firmě? Kteří klienti jsou pro vás ti správní? Kdo jsou vůbec vaši klienti? Jsou toto otázky, na které nenacházíte odpovědi? Přitom stačí znát pomocníka pro tvorbu obsahu, tj. tzv. PERSONY, které pomohou při správné aplikaci získat odpovědi k výše uvedeným otázkám.

Tento článek jsem pro všechny čtenáře a fanoušky společnosti Education online vypracovala na základě osobních konzultací se svými klienty, z nichž vyplynula celá řada otázek ohledně procesu vlastní tvorby obsahového sdělení pomocí tzv. persony v obsahovém marketingu. Článek objasní, co persony v marketingu představují, jakou roli sehrávají v tvorbě marketingového či jiného komunikačního sdělení, a zároveň nám ukáže cestu, jak s nimi máme pracovat a ztotožnit se s nimi tak, aby náš obsah sdělení byl co nejefektivnější. Článek by se měl stát malým návodem a klíčem k odpovědím mnoha zatím nezodpovězených otázek, které při pracovních setkáních s klienty na dané téma často vznikají. Zároveň by měl pomoci malým a středním podnikatelům k uvědomění si důležitosti kvality a správného zpracování obsahového sdělení, díky kterému jejich společnost, produkt či služba získávají za relativně nízkých nákladů dobré postavení na trhu, a to i v nelítostném konkurenčním prostředí.

 Vaše Julie

 

 

 

 

 

 

 

Celý text
 

Anglicko-český a česko-anglický GLOSÁŘ terminologie finančních trhů

                                                                     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Education online si dovoluje informovat své příznivce o založení nového nakladatelství s názvem

                     Ladislava Knihová - Education online 

a současně o prvním nakladatelském počinu v podobě vědecky koncipovaného slovníku s názvem

Anglicko-český a česko anglický

GLOSÁŘ

terminologie finančních trhů

Autoři doc. ing. Vladislav Pavlát, CSc., význačný český odborník na finanční trhy, a PhDr. Ladislava Knihová, působící v oboru oboru lingvistika, spojili své síly a vytvořili ojedinělou publikaci, která výrazným způsobem napomůže
              kodifikaci odborné terminologie finančních trhů.

                                                                   
GLOSÁŘ můžete objednávat přímo u vydavatele na této adrese:  

                                  
www.education-online.cz   

 

 

Communication with Stakeholders - odpoledne s angličtinou

 

 













Vážení příznivci angličtiny,

také máte pocit, že jste již dlouho nic neudělali

pro zlepšení své angličtiny?

Číst dál...
 

Vítejte v džungli ... / Welcome to the jungle ...

                        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Připravili jsme pro vás ukázku z nové publikace

 Anglicko-český a česko- anglický

  GLOSÁŘ

terminologie finančních trhů

 

           Ukázku si můžete přečíst česky nebo anglicky.

           Objednávka na: www.education-online.cz

 

Celý text
 

Strana 1 z 3

Go to top