Blog

Překládat marketingové knihy je výzva. Ale překládat marketingové knihy plné technologických zkratek, které se objevují rychleji než nové trendy na TikToku, to už je jako soutěžit s umělou inteligencí, když jsem jen člověk… Tak například taková AR. Augmented Reality. Logicky bychom mohli říkat „přidaná realita“ nebo „doplněná realita“. Ale ne, Češi si oblíbili termín „rozšířená...
Přečíst
Přichází nová éra marketingu, v níž se technologie snoubí s emocemi, značky proměňují zákaznickou zkušenost v imerzivní zážitky a do hry vstupuje příležitost nabídnout zcela nové komunikační prostředí. Metaverzum, umělá inteligence (AI) i blockchain vstupují do hry a utvářejí budoucnost marketingové komunikace. Kniha Marketing 6.0: Budoucnost ve znamení zážitků od Philipa Kotlera, Hermawana Kartajayi a...
Přečíst
Vážení kolegové a přátelé, vážení fanoušci Education online, s radostí i autorským napětím bych vám ráda oznámila, že mou nejnovější knihu „AI Marketing Playbook: Jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu“ již můžete nakoupit v e-shopu nakladatelství Grada. Velké poděkování patří vedení Vysoké školy finanční a správní, která vznik odborné knihy podpořila. Poděkování i...
Přečíst
Umělá inteligence (AI) proměňuje různá odvětví doslova k nepoznání. Příchod generativních konverzačních a multimodálních modelů, jako je ChatGPT PLUS a desítky speciálních aplikací, přináší nové rozměry a možnosti komunikace, ať už se týká mluveného slova nebo písemného vyjadřování, a to jak v běžné promluvě, tak i v odborném stylu. Po dlouhé období, kdy se zdálo,...
Přečíst
Slavnostní křest knihy Moderní marketingové trendy z nakladatelství Vysoké školy finanční a správní a.s., který proběhl dne 27.6.2023, byl  skvělou tečkou za právě končícím semestrem. Spolupráce Katedry marketingové komunikace VŠFS pod vedením doc. Aleše Hese, CSc. a Magenta Experience Center společnosti T-Mobile, kterou reprezentuje Ing. Radek Janíček,  je dokladem excelentního propojení akademického a firemního prostředí....
Přečíst
1 2 3 11