Blog

Pro mnohé je snaha naučit se anglická slovíčka nepřekonatelný problém. Pro nás je to zábava na jedné straně, ale současně i výzva, která přináší rychle své ovoce. Není to žádná věda, ale jen promyšlený metodický postup. Stačí si jen vzpomenout na vaše vynikající učitele, na ty, kteří zůstali ve vaší paměti i dlouho po odchodu...
Přečíst
Pro uživatele programu na testování slovní zásoby DRILL jsme připravili další databáze. Tentokrát do našeho e-shopu přibylo 5 lekcí z učebnice Happy Street New Edition 1 a – samozřejmě – demoverze. Na dalších lekcích a také na databázích pro učebnici Happy Street New Edition 2 pracujeme a postupně je budeme přidávat do příslušné kategorie na...
Přečíst
Vážení přátelé angličtiny, pozitivně vnímáme zvýšený zájem o naše výukové produkty zaměřené na pomoc při zvládání úskalí anglického jazyka. Jedním z nejžádanějších jsou bezesporu anglická nepravidelná slovesa. V našem e-shopu nabízíme základní soubor 63 nepravidelných sloves. Jaký je ideální postup, pokud se chcete vy sami nebo vaše děti učit efektivně?   Krok č. 1 Pokud si...
Přečíst
Již v roce 2015 napsal Steve Olenski v časopisu FORBES: „Marketing založený na vzdělávání (edukační marketing) znamená poskytovat zákazníkům to, co chtějí: rady i znalosti, aniž bychom cokoliv žádali na oplátku. Stáváte se autoritou a vaši potenciální zákazníci vás budou vnímat jako spolehlivý zdroj znalostí.“[1] Od té doby jsme v této oblasti zaznamenali značný posun vpřed...
Přečíst
PLNÍME SVŮJ SLIB a přinášíme český překlad článku Educational Labs Pave the Way for Education-Based Marketing. Tento příspěvek byl v anglické verzi přednesen na konferenci Marketing Identity 2019, Smolenice, Slovensko, a bude v anglické verzi součástí sborníku z této konference. Abstrakt Vzdělávání zákazníků je běžnou marketingovou praxí již dlouhou dobu. Původně se společnosti ve svých vzdělávacích komunikačních aktivitách směrem k...
Přečíst
PŘIPRAVUJEME PRO VÁS ČESKOU VERZI NÁSLEDUJÍCÍHO ČLÁNKU Abstract Customer education has been a common marketing practice for quite a long time. Originally, companies focused exclusively on products and their features in their communication activities towards customers. Nowadays, the true value of a product user base lies predominantly in the depth of its engagement. As such,...
Přečíst
1 6 7 8 9 10 11