Současné období turbulentních změn na trhu práce nenechává nikoho na pochybách, že šanci získat atraktivní pracovní pozici má ten, kdo dokáže nabídnout širší portfolio znalostí a dovedností. To je možná i důvodem, proč se na vysoké školy vracejí odborníci z praxe, kteří jeden obor již vystudovali, avšak silně vnímají, že pro svou budoucnost potřebují získat další vzdělání. Obor marketingová komunikace je vhodnou volbou. Vysoká škola finanční a správní (VŠFS) tento obor nabízí v denním i kombinovaném studiu, v českém i anglickém jazyce.
Studijní program Marketingová komunikace zahrnuje předměty jako ekonomie, marketingová komunikace, digitální marketing, marketing v sociálních sítích, sociologii, psychologii, právo, média a další důležité oblasti. Anglický jazyk se zaměřením na marketingovou terminologii a obchodní angličtinu připravuje studenty na působení v nadnárodních firmách. Angličtina se zaměřením na marketing je na tomto oboru vyučována ve všech ročnících bakalářského i magisterského studia, což je nespornou výhodou studia na VŠFS.
Studijní program je nabízen v denní i kombinované formě, v češtině i v angličtině. Obzvláště kombinovaná forma studia (studenti mají výuku 1x za 14 dní vždy v pátek odpoledne a v sobotu) je velmi flexibilní a umožňuje zvýšení kvalifikace i těm, kteří jsou velmi časově zaneprázdněni.
Budoucí kvalita života je často otázkou správného rozhodnutí. Nyní je ta pravá chvíle!
Dotazy směřujte na: prihlaska@mail.vsfs.cz
Bližší informace naleznete zde.
Autorka článku PhDr. Ladislava Knihová, MBA pracuje jako odborný asistent na Vysoké škole finanční a správní a působí na Katedře jazyků a na Katedře marketingu. Kromě angličtiny vyučuje předměty marketingového zaměření.