Slavnostní křest knihy Moderní marketingové trendy z nakladatelství Vysoké školy finanční a správní a.s., který proběhl dne 27.6.2023, byl skvělou tečkou za právě končícím semestrem. Spolupráce Katedry marketingové komunikace VŠFS pod vedením doc. Aleše Hese, CSc. a Magenta Experience Center společnosti T-Mobile, kterou reprezentuje Ing. Radek Janíček, je dokladem excelentního propojení akademického a firemního prostředí.
Děkujeme všem 12 spoluautorům odborné monografie a věříme, že setkání představitelů několika univerzit, čerstvých absolventů VŠFS, marketérů z praxe a nejvyšších představitelů České marketingové společnosti je začátkem pro nová přátelství osobního a profesního charakteru.
Knihu opatřil předmluvou odborník na PR pan Bob Little #boblittle.
Poděkování patří i doc. Ing. Dagmar Jakubíkové, Ph.D. a doc. Ing. Naděždě Petrů, Ph.D. za jejich nesporný přínos ke zvýšení kvality odborné monografie v roli recenzentek.
Nelehkého úkolu editace odborné monografie se zhostili doc. Ing. Aleš Hes, CSc. a PhDr. Ladislava Knihová, Ph.D., MBA. z Katedry marketingu FES VŠFS
Odbornou knihu Moderní marketingové trendy je možné získat v e-shopu vydavatelství Vysoké školy finanční a správní, a.s. na adrese https://eshop.vsfs.cz/moderni-marketingove-trendy/
A na jaké kapitoly a autory se můžete těšit?
1 | Dušan PAVLŮ | Komunikace státu v historickém ohlédnutí |
2 | Lubomír CIVÍN | Globální souvislosti marketingového chování účastníků trhu |
3 | Radim VALENČÍK | Setrvačné tendence a perspektivní změny v chování spotřebitelů |
4 | Aleš HES | Trendy v globální marketingové komunikaci |
5 | Ladislava KNIHOVÁ | Edukační marketing: nový trend v marketingové komunikaci |
6 | Martina ŠVECOVÁ | Obsahový marketing jako win-win strategie vhodná jak pro výuku, tak pro marketing vysokých škol |
7 | Vilém KUNZ | Inovativní přístupy k CSR v marketingové komunikaci profesionálních fotbalových klubů v ČR |
8 | Olga KUTNOHORSKÁ | Přijímání mobilní aplikace Facebook uživateli – aplikace rozšířeného modelu UTAUT |
9 | Pavel ROSENLACHER | Celebrity marketing jako marketingový trend a jeho efektivita |
10 | Daniela Šálková | Etické hodnoty jako součást moderní komunikace a udržitelnost |
11 | Petra Jílková | Service design a vývoj digitálních služeb v agilním prostředí |
12 | Petra Králová &
Ladislava Knihová |
Aktuální trendy v nákupním chování |
Bylo nám ctí a potěšením přivítat více než 35 hostů z různých univerzit, firemní praxe a čerstvých absolventů magisterského studia na VŠFS na zajímavě pojatém křtu odborné knihy Moderní marketingové trendy u našeho firemního partnera v inspirativních prostorách Magenta Experience Center.
Věříme, že si všichni účastníci marketingový podvečer v příjemné přátelské atmosféře náležitě užili. Naším hlavním přáním jako organizátorů však bylo, aby všichni účastníci navázali nová osobní přátelství, která se následně mnohem snáze proměňují v profesní spolupráci.
Novou knihu pokřtila paní docenka Jitka Vysekalová dotekem růže. Že nevíte, jak se to dělá? Video napoví…