Education on line > Články o marketingu > Slavnostní křest knihy Moderní marketingové trendy

Slavnostní křest knihy Moderní marketingové trendy z nakladatelství Vysoké školy finanční a správní a.s., který proběhl dne 27.6.2023, byl  skvělou tečkou za právě končícím semestrem. Spolupráce Katedry marketingové komunikace VŠFS pod vedením doc. Aleše Hese, CSc. a Magenta Experience Center společnosti T-Mobile, kterou reprezentuje Ing. Radek Janíček,  je dokladem excelentního propojení akademického a firemního prostředí.

Děkujeme všem 12 spoluautorům odborné monografie a věříme, že setkání představitelů několika univerzit, čerstvých absolventů VŠFS, marketérů z praxe a nejvyšších představitelů České marketingové společnosti je začátkem pro nová přátelství osobního a profesního charakteru.

Knihu opatřil předmluvou odborník na PR pan Bob Little  #boblittle.

Poděkování patří i doc. Ing. Dagmar Jakubíkové, Ph.D. a doc. Ing. Naděždě Petrů, Ph.D. za jejich nesporný přínos ke zvýšení kvality odborné monografie v roli recenzentek.

Nelehkého úkolu editace odborné monografie se zhostili doc. Ing. Aleš Hes, CSc. a PhDr. Ladislava Knihová, Ph.D., MBA. z Katedry marketingu FES VŠFS

Odbornou knihu Moderní marketingové trendy je možné získat v e-shopu vydavatelství Vysoké školy finanční a správní, a.s. na adrese https://eshop.vsfs.cz/moderni-marketingove-trendy/

 

A na jaké kapitoly a autory se můžete těšit?

 1 Dušan PAVLŮ Komunikace státu v historickém ohlédnutí
 2 Lubomír CIVÍN Globální souvislosti marketingového chování účastníků trhu
 3 Radim VALENČÍK Setrvačné tendence a perspektivní změny v chování spotřebitelů
 4 Aleš HES Trendy v globální marketingové komunikaci
 5 Ladislava KNIHOVÁ Edukační marketing: nový trend v marketingové komunikaci
 6 Martina ŠVECOVÁ Obsahový marketing jako win-win strategie vhodná jak pro výuku, tak pro marketing vysokých škol
 7 Vilém KUNZ Inovativní přístupy k CSR v marketingové komunikaci profesionálních fotbalových klubů v ČR
 8 Olga KUTNOHORSKÁ Přijímání mobilní aplikace Facebook uživateli – aplikace rozšířeného modelu UTAUT
 9 Pavel ROSENLACHER Celebrity marketing jako marketingový trend a jeho efektivita
10 Daniela Šálková Etické hodnoty jako součást moderní komunikace a udržitelnost
11 Petra Jílková Service design a vývoj digitálních služeb v agilním prostředí
12 Petra Králová &

Ladislava Knihová

Aktuální trendy v nákupním chování

 

Bylo nám ctí a potěšením přivítat více než 35 hostů z různých univerzit, firemní praxe a čerstvých absolventů magisterského studia na VŠFS na zajímavě pojatém křtu odborné knihy Moderní marketingové trendy u našeho firemního partnera v inspirativních prostorách Magenta Experience Center.

Věříme, že si všichni účastníci marketingový podvečer v příjemné přátelské atmosféře náležitě užili. Naším hlavním přáním jako organizátorů však bylo, aby všichni účastníci navázali nová osobní přátelství, která se následně mnohem snáze proměňují v profesní spolupráci.

Novou knihu pokřtila paní docenka Jitka Vysekalová dotekem růže. Že nevíte, jak se to dělá? Video napoví…